Doprava zboží
PLATBA ZA ZBOŽÍ
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
- Platby na dobírku: Zboží zaplatíte dobírkou, tedy při předání u dopravce. Dopravce PPL nabízí možnost zaplatit zboží přímo u řidiče platební kartou.
- Platba na Slovensku: Při přebírání zboží uhradíte platbu řidiči v hotovosti ve Vaší měně, tzn. v Eurech.
- Online platba - platební kartou: Platbu uskutečníte ihned po odeslání objednávky přes zabezpečenou platební bránu The Pay. Vaše platební karta musí mít od banky umožněny platby na internetu.
DOPRAVA ZBOŽÍ
ZPŮSOB DOPRAVY
- ČR: Nabízíme Vám možnost využití služeb České Pošty a společnosti PPL v rámci ČR. Zboží je expedováno do následujícího pracovního dne a hradí se u dopravce.
- SK: Pro doručení na Slovensko využíváme pouze dopravce PPL! Zboží je expedováno do následujícího pracovního dne a hradí se u dopravce. Platba probíhá v Eurech.
- EU: Při objednávkách do ostatních zemí EU, se doprava řeší individuálně a je zpoplatněna cenou 10Euro, pokud se jedná o standardní balík. Zboží je expedováno po uhrazení faktury v Eurech, která bude zaslána na Váš email.
POZOR PŘI OBJEDNÁVCE NA SLOVENSKO ZASÍLÁME POUZE POMOCÍ DOPRAVCE PPL! PLATBA V EURECH!
CENY DOPRAVY PRO ČR
Přepravce | Cena služby | Doprava zdarma |
Česká Pošta | 160 Kč | není |
Balík PPL | 120 Kč | nad 500 Kč |
CENY DOPRAVY PRO SK
Přepravce | Cena služby | Doprava zdarma |
Balík PPL | 120 Kč | nad 500 Kč |
BALÍK PPL
PPL rozváží zboží až do váhy 50 kg, ve všední dny od 8.00 do 18.00. Pokud vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí vám zásilku následující pracovní den. Výhodou služeb PPL je telefonát ohledně domluvy o doručení, případně SMS, kterou vám řidič předem oznámí předpokládaný termín doručení.
U řidiče PPL můžete zaplatit v hotovosti i kartou.
ČESKÁ POŠTA
Česká pošta doručuje balík přímo na vámi zvolenou adresu zpravidla do dvou dnů po podání zásilky. Pokud vás doručovatel nezastihne, nechá lísteček v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště (kontakt najdete na lístečku). Tam na vás balík počká 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Můžete ale poštu požádat o opakované doručení zásilky v určitý den nebo prodloužení úložní doby.
Bližší informace na webu České pošty v sekci Služby.